جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۱۶:۵۴

برنامه انجی فرانسه برای واگذاری دارایی‌های نفتی خود در آسیا

باشگاه خبری فراساحل: شرکت انجی در نظر دارد تاسیسات نفت و گاز خود را در آسیا به ارزش ٥٠٠ میلیون دلار بفروشد. به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت انجی در نظر دارد سهام تاسیسات نفت و گاز خود را در اندونزی و مالزی در قالب یک بسته واگذار کند و بانک آمریکایی مریل لیچ (Merrill Lynch)  فرآیند فروش را به عهده می‌گیرد. منابع بانکی اعلام کردند: شرکت انجی که مانند بسیاری از شرکت‌های انرژی دیگر در اروپا در پی افت شدید قیمت نفت در حال فروش تاسیسات نفت و گاز خود هستند، تصمیم گرفته است دارایی‌های خود را در آسیا بفروشد.


طبق اسناد، این بسته شامل پنج تاسیسات نفت و گاز افزون بر ٣٣,٣ درصد از سهام پروژه گاز و میعانات گازی موارا باکا (Muara Bakau) در اندونزی که بهره‌برداری از آن در اختیار شرکت انی ایتالیا قرار دارد. این شرکت همچنن در مالزی نیز این شرکت در حال فروش ٢٠ درصد از سهام دو فاز اکتشاف است. بر اساس این تفاهم نامه فروش، این شرکت قصد دارد همه سود بخش بالادستی را در اندونزی و مالزی در یک بسته واگذار کند.


خریداران این قرارداد شرکت‌های آسیایی مانند شرکت پتامینا اندونزی، پتروناس مالزی، تولید و اکتشاف پی تی تی تایلند، اینپکس و میتسوی ژاپن و کشورهایی که تحت پشتیبانی صندوق سهام خصوصی هستند. بر اساس منابع خبری مختلف، شرکت انجی به دنبال بازاریابی برای تاسیسات آفریقای شمالی و اروپای شمال غرب خود نیست، اما پیشنهادها خریداران را لحاظ می‌کند.



  کد خبر : 1650
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :